zaterdag 25 april 2020

Kijk hier eens...

Pas begonnen met patchworklessen en nu?
Appliqueren nog niet geleerd...

Ik doe liever borduren? Ik hoor hier van alles passeren maar ja het is niet anders, we missen elkaar maar het voornaamste is dat we gezond blijven.

Maar misschien is dit een idee? Ons Wendy heeft haar stukje straat af! Kijk hier eens hoe je het ook kunt aanpakken...
Weet je nog ons boerderijbee? Daar hebben jullie kennisgemaakt met kleuren op stof... Daar heeft Wendy  de microob de pakken gekregen... oei is dit gepast? microob?

Ik laat het jullie zien wat ze er van gemaakt heeft.
Misschien is er nog iemand die het huisje op deze manier kan verfraaien,
We zijn al met 50 personen die dit patroontje hebben aangevraagd!
Wie had dit gedacht... Gerda zegt het wordt een boulevard in plaats van een straatje...
En dit  maakt me blij daar doe ik het voor!

De poes trekt er zich niets van aan. leuk gedaan toch?

Het volgende quiltje is van Marina Zegers, de mama van Chantal een Eekhoorntje uit de quiltgroep van Muriel!  

Dit is er eentje van Anita , hondje staat klaar om te gaan wandelen. gelukkig mogen we dat! 

Deze is van Peggy, het is al avond , er staan veel sterren aan de hemel...

Wil je graag je quiltje laten zien stuur me een foto.. misschien heeft jouw huisje een eigen verhaal.

Fijn weekend iedereen! Groetjes Carine

4 opmerkingen:

  1. Al 50 huisjes! Dat is geen Coronastraatje maar een hele Coronastad! En allemaal om ter leukst, wat een geweldig idee om de tekening te kleuren, zo mooi! En ieder met zijn eigen touch... Prachtig! Ben benieuwd om ze allemaal naast elkaar te zien hangen... dikke kussen, Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En al die mooie huisjes met ieder zijn eigen inspiratie , tof toch en dat dank zij het geniale idee van onze Juf om ons huisarrest toch boeiend te maken met deze super opdracht. En inderdaad ik heb het te pakken , ik doe dit graag kvond het wel niet makkelijk, ideeen genoeg maar het erop krijgen is wat anders . Mijn probleem is ik doe veel graag , maar borduren staat toch in mijn top 3 en daar kan ik nog veel nieuw leren In dat borduren en dat doet me al dromen voor wanneer de lessen terug beginnen oh wat mis ik dat en jullie .Ik kijk al uit naar onze Boulevard de Corona......en ga ik ondertussen verderwerken aan mijn andere werkjes . Tot de volgende . Dikke knuffel Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van een goed idee. Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal leuk worden, een héle Coronastraat! Ben ook al heel benieuwd om ze allemaal naast elkaar te zien hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie!
Deze zal binnenkort zichtbaar zijn op deze blog.