donderdag 23 april 2020

Het straatje in aanbouw...

Het Coronastraatje is in aanbouw, ik krijg nu en dan een foto doorgestuurd.
Ik weet niet meer van wie deze is sorry???
 Ons Nicole,
 Jeannette Kasbergen,  is eigen versie aan het maken...heel leuk met die kantjes.
Rebecca heeft wat details erbij gezet... Ons Nel heeft hier al een baby en de zon schijnt.

En Lief  is ook al goed bezig!

En deze is van Rica, Het vliegertje is de max!

Zie zo Super toch hé?


Wat een weertje hé?  Gelukkig in deze rare tijden dat we het zonnetje zien.  dat maakt ons toch een beetje vrolijk toch?

Veel moed aan iedereen die nu een beetje eenzaam wordt, iedereen die in een moeilijke toestand is geraakt, ziek zijn nu is niet leuk maar we denken aan iedereen!
Dikke knuffel
Carine

2 opmerkingen:

  1. grappig al die mooie, verschillende huisjes met hetzelfde patroon. Hoe leuk kan een lockdown voor sommige zaken zijn. Ieder nadeel heb zijn voordeel, toch :)
    blijf in je kot en geniet van je huisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel origineel idee van je, Carine!Na even twijfelen (de schouder wil nog steeds niet helemaal mee) wil ik erg graag mee doen. Kan het nog? Wanneer moet het af?
    Ik ben namelijk zo gecharmeerd door jouw huisje en ik heb al wat stofjes in gedachten :) Aan alle dames wiens werk ik al zag zeg ik: wawwwww!!!
    Fijn weekend!!!
    x Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie!
Deze zal binnenkort zichtbaar zijn op deze blog.