zaterdag 23 november 2019

14 en 15 december warm aanbevolen

Ik had het reeds in een vorige blog aangekondigd en in de hand en patchworklessen zeker...

Muriel van patchwork atelier't Eekhoorntje en ikzelf met mijn groepjes van Bee Creative by Carine slaan voor de tweede keer de handen in elkaar.
Toen ik de vraag kreeg van Muriel of we meededen met het warm weekend in onze wijk?
Ik  heb  onmiddellijk ja gezegd.

Wat houdt dit in?
Warme week? Bij ons in de wijk De Kaart is er een warm weekend.
                        En wij houden een KerstcafĂ© met workshops.
                        Kopje koffie? Wordt verzorgt door Femma Kaart. en op zondag door Vocaal
                                                Ensemble Bloezette.

Waar ? Parochiaal centrum Den Eekhoorn
            Hoge Kaart  80
            2930 Brasschaat

Wanneer? Bezoekers zijn welkom vanaf 14.00u tot 18.00u

Er zal een patchworktentoonstelling zijn en workshops...
Er is een kraam van Calico House en mooie gehaakte knuffels.
Veel hebbedingetjes te koop voor verschillende goede doelen in verband met de warmste week..

Wij zijn alvast bezig met lavendelzakjes te haken, stikken, borduren... iedereen uit onze groepen werkt eraan mee.
Ik heb er alvast afgewerkte binnengekregen.
Dankjewel aan mijn lavendelsponser Ann, en een vriendin van Muriel dacht hetzelfde Lavendel uit Frankrijk! is dit toeval?
Dankjewel aan iedereen die even tijd maakt voor de warmste week.

Nodig alvast je familie uit om langs te komen op zaterdag14 of zondag15 december 2019.
Zakjes van de eekhoorntjes,

Zakjes van creatieve beekes...


Er zitten in ieder geval enkele juweeltjes in!



De groepjes die meedoen en hun naam opgaven worden vanaf 13.00 u verwacht, vergeet je handwerk of patchwork niet mee te brengen en je naaigerief.
Weet je niet wat te doen? Ik zorg wel voor een hebbedingetje of 2...Dat zal ik later laten zien.
voor het warm weekend , voor de warmste week, voor fijne mensen met een hart voor anderen.

Dankjewel aan iedereen die zich zal inzetten, dankjewel Muriel en de Eekhoorntjes.

Groetjes van Carine


2 opmerkingen:

  1. We kijken er al naar uit! En nu nog wat lavendelzakjes/ kussentjes gaan vullen... Dikke kussen en tot binnenkort, Lief

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie!
Deze zal binnenkort zichtbaar zijn op deze blog.