donderdag 21 mei 2020

Ondertussen weeral 3 weken later...

Nog steeds hetzelfde liedje, Corona hier , Corona daar...
En het leven gaat verder. En je wordt grijs... al een uitgroei van 4 cm... ik ben er echt nog niet aantoe! Ik doe niet mee met die club, nog niet...
Ben ik jarig geweest... Rare dag... wachten op nieuws, zenuwachtig...
Dankjewel iedereen, 145 berichtjes via FB.
 4 ouderwetse kaartjes met de post...en dan niet te vergeten nog een andere manier op sociale media met mooie kaartjes on line.
Bloemetjes gekregen... Wat fijn, ga je fietsen kom je thuis staat er een gigantische bos bloemen aan de voordeur. Mercie, Dankjewel iedereen die aan mij dacht,
Een jaar geleden wist ik  niet wat er allemaal zou gaan gebeuren. Dankjewel aan vele mensen die ik op een andere manier heb leren kennen.


Wat ben ik aan het doen? Nog steeds met mijn huisje uit het Coronastraatje?
Ik laat je de foto's zien die ik in de laatste week heb mogen ontvangen.
Dankjewel Muriel

Zou  Anita van beertjes houden?


Vriendinnetje Anne precies ook? 



Dit is het quiltje van een lapjeskat uit Ieper,(uit de groep die Lieve Arnouts). Annemie Derluyn,
Deze dame  was ooit een buurvrouwtje van me. Ze woont in mijn straatje! Toen ik nog in Ieper woonde ( Dikkebus eigenlijk)
Wie had dat ooit gedacht dat mijn huisjes zelfs daar worden gebouwd?


Ik kreeg foto's van een enthousiaste dame uit Nederland;  Tanja Blankers.
Dankjewel!

Rebecca is al helemaal in de ban en maakte zelfs twee keer het quiltje! Zo kunnen we trouwens laten zien hoe het er gaat uitzien als we terug uit ons kot mogen en de quiltjes dan naast elkaar kunnen hangen...?


Perfect zoals ik het in mijn hoofd heb!


Trouwens voor wie mee wil doen... en alsjeblief wees nu niet bescheiden, zullen we ons huisjes al eens naast elkaar hangen bij Nel in de koffiebar in Antwerpen.

Wanneer dat zal zijn? Dat weten we nog niet...
Nel is al bezig (heb ik vernomen van de mama ) om de bar helemaal te herschikken!
Ben benieuwd...

Ze krijgt trouwens veel reacties op het quiltje aan de deur... goed hé.
Het zal leuk zijn in ieder geval! en we missen de lekkere koffie enorm!
Bon ik heb er nog een paar...

Graziella is goed bezig, tussen een hoop mondmaskers door werkt ze aan deze beauty!


Jeannine is de mama van Peggy en heeft ook een huisje klaar! trouwens prachtig handwerkje ligt er onder je quiltje... ken ik precies??



Ons Lea VG is ook al klaar!!! Goed gedaan Lea!!!
Deze is van Rita M ,  Dankjewel Rita dat je  mee deed!


Ons Linda C is al zover, wat gezwoegd op het kapsel van Nel maar wat over en weer advies en de blog nog eens nagelezen komt het ook hier dik in orde. De zon schijnt in Corona tijden, gelukkig maar.

Zie zo tot zover mijn bibliotheek, hopelijk heb ik de juist naam bij de juiste foto's gezet...
Ben benieuwd of ik nog foto's  zal krijgen?

Wat ik vandaag nog zal doen?
Genieten van het mooie weer... en de omgeving hier!
De rododendrons staan in bloei en dat is zo mooi!

veilig in jullie kot nog iedereen en tot mails, of FB?
Bedankt nog eens voor de leuke mailtjes voor mijn verjaardag! ik heb ervan genoten.
Be creative
Dikke knuffel Carine
PS ik mocht deze week al naar de kapper! dus weg grijze haren, 10 jaar jonger voel ik me  hoera dankjewel Wendy!

8 opmerkingen:

  1. Een prachtig projectje met al die huisjes! Het zal mooi zijn om ze allemaal naast elkaar te hangen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn om te lezen en hoeveel mooie huisjes kon ik al bewonderen. Ik ben benieuwd hoe de huisjes nadien mooi naast elkaar mogen pronken. Zelfde patroon en toch zo verschillend. Knap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die huisjes.Gaat het een beetje ???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei oei, precies lang geleden dat ik nog op de blog gekeken heb. En hoog tijd dat ik voort doe aan mijn Coronahuisje! Gelukkig zorgen al die mooie huisjes die al af zijn voor veel inspiratie.... En ik kijk er al naar uit om ze allemaal op een rijtje te zien hangen bij Nel bij een lekkere koffie en snoeperij! Dikke kussen allemaal, ik moet dringend gaan naaien! Lief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijf in je kot is nog niet voorbij... doe rustig verder! gr en dikke knuffel

      Verwijderen

Alvast bedankt voor je reactie!
Deze zal binnenkort zichtbaar zijn op deze blog.