zaterdag 5 december 2020

Lang lang geleden

Dat ik hier iets van mij liet weten!
Terwijl ik wel iedereen mis, maar er gebeurd van alles rondom mij die ik niet in de hand heb en alzo een pauze in wil lassen . 
Maar het kriebelt natuurlijk en ik raap al mijn moed bijeen om iets te vertellen. 
Ik zou eigenlijk willen beginnen van voor af aan maar dat zal veel te lang duren. 
Ons Quiltje blijf in je kot is een succes geweest!!! Nog op de valreep is Cathy haar Quiltje komen brengen bij ons Nel. 



Ondertussen waren we al een tweede  muur aan het  vullen en toen ging het weer fout ...


Maar niet getreurd, We gaan de mini tentoonstelling van bij Nelly’s coffee verhuizen!

Ons Nell is momenteel druk bezig om haar take away lekkere  koffie te verkopen. En wat is er Nieuw? 
Je kan er lekkere pannenkoeken verkrijgen. Uit het vuistje ?  Lekker in deze koude periode ... of mee nemen en thuis opeten?  


 Ondertussen is Nel zelfs heel goed bezig en is de etalage  met nog enkele blijf in je kot Quiltjes  . . . 

Veranderd in een Kerstsfeer. 






De Quiltjes verhuizen dus naar de bib in Brasschaat. Maar over wat en hoe dat zal ik jullie spoedig vertellen als ik er zelf meer over weet!

 En dan nu niet vergeten ! Morgen is het hier Sinterklaas, schoen zetten ? 


Dikke knuffel iedereen , Gr Carine 






3 opmerkingen:

  1. Wat een verassing om eens iets anders te vinden in onze schoen van de Sint , een blog geschreven van onze Juf vol emotie en gemis want inderdaad wat er gebeurd langs of rond iemand heb je niet in de hand en kan je niet sturen of leiden. En door Corona bovenop missen we nog meer alles en iedereen die ons nauw aan het hart ligt en gaan we nog meer koesteren wat belangrijk is.Een mooi iniatief en iets om naar uit te kijken Het blijf in ons kot quiltje in het gemeentehuis van Brasschaat.In mijn schoentje stak iets moois vandaag waarvoor dankuwel en ik denk wel dat de Sint alles zal gebracht hebben op uw lijstje . Ik zend je alvast een fijne Sinterklaasdag vandaag met veel zoets , warmte en liefs. Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Terug een blogje van onze juf! Die pietpoppen vind ik zo schattig... En goed nieuws dat ons Nel stilaan terug aan de slag kan! Ben heel benieuwd om ons Coronastraatje eens helemaal te zien in de bib, ik ga zeker eens kijken!
    Hele dikke kussen en warme knuffels aan iedereen ! Lief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat fijn, om terug wat op je blog te lezen en bedankt voor de foto van mijn mini-quiltje. Het was plezant om te doen en een blijvende leuke herinnering aan een minder leuke periode, maar later gaan we er wellicht anders naar kijken. Bedankt voor de inspiratie en de creatieve ideeën Carine.

    BeantwoordenVerwijderen

Alvast bedankt voor je reactie!
Deze zal binnenkort zichtbaar zijn op deze blog.